Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Baudio so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).


S spletno trgovino Baudio upravlja podjetje B AUDIO ZASTOPNIŠTVO IN MONTAŽA AVTOAKUSTIKE BINE ZUPAN S.P., Zapuže 3 A, 4275 Begunje na Gorenjskem, matična št.: 3228622000, davčna št. SI 78893356 (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Baudio). Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.


Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Baudio, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Baudio in kupcem.


Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.


Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.



  1. REGISTRACIJA:


Ob naročilu izdelka v spletni trgovini Baudio se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime, priimek in naslov plačnika oz. naslov za dostavo, kontaktna mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini Baudio.


V kolikor opravite registracijo in s tem ustvarite svoj uporabniški račun, lahko do njega dostopate preko povezave »Moj račun«, ki se nahaja na vrhu in na dnu spletne strani Baudio. V tem primeru lahko v vsakem trenutku pregledujete vaše pretekle nakupe na povezavi »Zgodovina naročil«, spreminjate osebne podatke, geslo in druge podatke, ki ste jih navedli ob registraciji. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija ni možna brez potrditve, da je uporabnik prebral in se strinja s »Politiko zasebnosti«.


  1. NAROČANJE: 


Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine www.baudio.si in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ni na zalogi nam pošljite poizvedbo na info@baudio.si in obvestili vas bomo, ali je dobava možna.


Vse cene izdelkov v spletni trgovini Baudio so v evrih [€] in vsebujejo 22 % DDV (razen, če je izrecno napisano drugače). Cene veljajo enako za vse uporabnike spletne trgovine Baudio. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izrednim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Baudio kupcu omogočil odstop od nakupa.


Popusti se ne seštevajo. Znižani izdelki so objavljeni pod rubriko »Akcija«. Vplačana sredstva po darilnih bonih in predračunih se ne obrestujejo. 


Kupoprodajna pogodba med prodajalcem (Baudio) in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Baudio kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo, s katerim kupcu sporoči, da je bilo njegovo naročilo sprejeto (potrditev sprejema naročila), s številko kupčevega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in obvezujoči tako za Baudio kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o sprejemu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku.


Oddaja naročila je možna tudi preko telefona. Kupec s klicem na številko 040 353 955 lahko odda ustno naročilo, ki pa ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr. »potrjujem naročilo«, »sprejemam ponudbo«…) tako, da preko e-pošte odgovori na e-mail trgovine Baudio z vsebino kupčevega ustnega naročila (ponudba trgovine Baudio), ki je kupcu posredovan po oddaji njegovega ustnega naročila. Kupoprodajna pogodba je v tem primeru sklenjena, ko kupec pošlje e-mail, s katerim pisno potrdi svoje ustno naročilo (sprejem ponudbe). V elektronski obliki se na strežniku shrani e-mail trgovine Baudio z vsebino kupčevega ustnega naročila (ponudba) in kupčev e-mail, s katerim pisno potrdi svoje ustno naročilo (sprejem ponudbe). Kupca za klice na telefonsko številko 040 353 955 v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.  


Status vašega naročila prejmete preko e-pošte. Vsako spremembo vašega naročila dobite na vaš e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto v primeru, če kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv, zato je spremljanje vaše e-pošte pomembno.


V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na tel. št. 040 353 955 ali po e-pošti na info@baudio.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem) pa kupec prav tako svojo željo po preklicu sporoči na zgoraj navedeno tel. št. ali e-mail.


Če kupcu preko e-pošte sporočimo, da naročeni artikel trenutno ni dobavljiv ali da začasno ni na zalogi, kupec lahko svoje naročilo tega artikla prekliče v roku osmih dni od prejema e-obvestila. Naročilo prekliče po e-pošti na info@baudio.si. V primeru pravočasnega preklica naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški.


    1. Pregled spletne trgovine:
  1. VSTOP V SPLETNO TRGOVINO: Ob vstopu na spletno stran www.baudio.si si lahko na vrhu strani v »glavnem meniju« oz. v vrstici med dvema črnima črtama ogledamo različne kategorije izdelkov, ki jih ponuja spletna trgovina, omogočeno pa je tudi iskanje po posameznih znamkah. V spletno trgovino lahko vstopimo s klikom na eno izmed kategorij ali pa s klikom na eno izmed podkategorij, ki se odprejo navpično navzdol znotraj glavnih kategorij. V spletno trgovino lahko vstopimo tudi s klikom na katerikoli izdelek, ki je predstavljen v rubriki »Priporočamo« ali v rubriki »Zadnje dodano« ali s klikom na ikono katerekoli blagovne znamke na dnu vstopne strani.
  2. BRSKANJE PO SPLETNI STRANI: Najprej na vrhu strani v »glavnem meniju« oz. v vrstici med dvema črnima črtama izberemo kategorijo izdelkov, ki nas zanima (primer: Zvočniki). Ob kliku nanjo se odprejo vse podkategorije, ki spadajo v izbrano kategorijo (primer: Alphard, Audio System, Dragster, Morel). Ob kliku na posamezno kategorijo ali podkategorijo si lahko ogledamo vse izdelke, ki spadajo v posamezno (pod)kategorijo. Po spletni trgovini lahko brskate tudi z uporabo iskalnika, v katerega vpišete ključno besedo oz. besede. Najdete ga na vrhu spletne strani na sredini. Po spletni trgovini pa lahko brskate tudi s klikom na ikono »Blagovne znamke« v črnem polju na dnu spletne strani in nato s klikom na ime katerekoli od blagovnih znamk. Ob kliku na izbrano blagovno znamko se pokažejo vsi izdelki te blagovne znamke.
  3. OGLED IZDELKA: Ko najdemo izdelek, ki nas zanima, kliknemo nanj, da ga odpremo. Pod sliko izdelka najdemo opis izdelka in njegove tehnične podatke.
  4. PRIMERJAVA IZDELKOV: Posamezne izdelke lahko med seboj enostavneje primerjate tako, da pri dveh ali več izdelkih kliknete na ikono pod izdelkom , nato pa v zelenem polju nad izdelki  USPEŠNO: Ste dodali XXX IZDELEK v vašo primerjavo izdelkovkliknete na »primerjavo izdelkov«.


    1. Postopek spletnega naročanja:
  1. PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO: V spletno trgovino se lahko prijavimo ob začetku brskanja po spletni trgovini (povsem zgoraj desno) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želimo zaključiti nakup (korak 1: »obstoječa stranka« prijava). Če smo že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišemo e-mail in geslo ter kliknemo gumb »Prijava«. Če smo pozabili svoje geslo, kliknemo na povezavo »Pozabljeno geslo« in sledimo navodilom za pridobitev novega gesla. Če v spletno trgovino še nismo registrirani, se lahko enostavno in hitro registriramo s klikom na ikono »Registracija« (povsem zgoraj desno) ali preko obrazca ob oddaji naročila (s klikom na »Registriraj račun«). Na obrazcu se pokaže tudi možnost »Nakup kot gost«, saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registracije.
  2. REGISTRACIJA: V posamezna polja vpišemo vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknemo gumb »Nadaljuj«. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljemo registracijo. Registracija ni možna brez potrditve, da je uporabnik prebral in se strinja s »Politiko zasebnosti«.
  3. DODAJANJE IZDELKOV V KOŠARICO: Artikel, ki ga želimo naročiti, v košarico premaknemo s klikom na gumb »V košarico«. V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajamo izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledamo s klikom na ikono »Košarica« (povsem zgoraj desno, tretja vrstica, pod tel. št. in e-naslovom podjetja), kjer se nam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo iz košarice s klikom na križec.
  4. PREGLED KOŠARICE: V košarici (povsem zgoraj desno, tretja vrstica, pod tel. št. in e-naslovom podjetja) si lahko ogledamo vse izdelke, ki smo jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo se nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo iz košarice s klikom na križec. Podroben pregled košarice nam omogoča klik na gumb »Poglej košarico«. V tem pogledu lahko spreminjamo količino izdelkov (v polju desno od navedbe izdelka). Če želimo dodati nove izdelke, kliknemo na gumb »Nadaljujte z nakupovanjem«. Če so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, kliknite na gumb »Na blagajno«. Če želeni artikli niso dobavljivi v želeni količini ali niso na zalogi, naročila ne boste mogli oddati in pojavilo se bo opozorilo v rdečem polju:  POZOR! Izdelki označeni z *** niso dobavljivi v želeni količini ali pa niso na zalogi! 
  5. NA BLAGAJNO: Oddaja naročila obsega 6 zaporednih korakov, v naslednjem vrstnem redu:
  • KORAK 1 – MOŽNOST NAKUPA: Nakup lahko opravite kot gost brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov (že korak 2 – naslov plačnika). Polja z zvezdico so obvezna polja in jih je potrebno pred nadaljevanjem izpolniti. S klikom na možnost »Registriraj račun« se vam pokažejo polja za oddajo registracije (že korak 2 – podrobnosti računa/plačila). V primeru, da ste že registrirani (»obstoječa stranka«), izpolnite prijavo v spletno trgovino na desni strani; program takoj po prijavi samodejno nadaljuje v korak 2 – naslov plačnika, kjer potrdite obstoječi naslov ali izberete, da želite uporabiti nov naslov in ga navedete v obrazcu, ki se odpre.
  • KORAK 2 – PODROBNOSTI RAČUNA/PLAČILA/NASLOV PLAČNIKA: Ta korak je odvisen oz. v neposredni povezavi s korakom 1 (glej opis zgoraj).
  • KORAK 3 – PODROBNOSTI DOSTAVE: Lahko izbiramo med dostavo na predhodno podani naslov ali dostavo na drug naslov. Če izberemo dostavo na drug naslov, se nam pokaže obrazec, ki ga izpolnimo za dostavo na drug naslov. Izberemo lahko tudi možnost »pošiljko bi osebno prevzel«.
  • KORAK 4 – NAČIN DOSTAVE: Na voljo imamo dostavo preko GLS dostavne službe (4,00 EUR) in osebni prevzem. Ko izberemo način, kliknemo gumb »Naprej«.
  • KORAK 5 – NAČIN PLAČILA: Izberemo enega od načinov plačila, ki so na voljo: a) preko spletne banke ali po predračunu; b) plačilo po povzetju. Nadaljevanje ni možno brez potrditve, da je uporabnik prebral in se strinja s »Pogoji poslovanja«.
  • KORAK 6 – POTRDITEV NAROČILA: Ponovno preverimo podatke o izbranih artiklih (naziv, količina, cena, skupna vsota). Če smo v koraku 5 izbrali način plačila »preko spletne banke ali po predračunu«, se v tem koraku pokažejo tudi navodila za nakazilo in obvestilo, da bodo naročeni artikli odposlani takoj po prejetem plačilu. Če so vsi artikli pravilno izbrani, nakup zaključimo s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. V primeru, da so potrebni popravki, kliknite na ikono »Košarica« (povsem zgoraj desno, tretja vrstica, pod tel. št. in e-naslovom podjetja) in ponovite vse korake oddaje naročila.
  1. ZAKLJUČEK: Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »NAROČILO JE ODDANO!«. Na svoj e-naslov boste sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.


    1. Postopek obveščanja o nakupu:
  1. BAUDIO NAROČILO: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je njegovo naročilo sprejeto, s številko naročila. Baudio naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oz. z razlogom zavrne. Baudio lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Baudio nima na zalogi v lastnem skladišču, je Baudio izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Baudio. Prek elektronske pošte Baudio kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Baudio, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Baudio naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Baudio ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Baudio nima na zalogi v lastnem skladišču.
  2. NAROČILO JE ODPREMLJENO/NAROČILO JE PRIPRAVLJENO ZA PREVZEM: Baudio takoj, ko je to po običajnem teku stvari mogoče, oz. v dogovorjenem roku naročeni artikel pripravi in odpošlje oz. pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 


  1. DOSTAVA:


Pošiljke dostavljamo z GLS dostavno službo. Strošek dostave je enoten in znaša 4,00 EUR. Za naročila nad 400,00 EUR je dostava brezplačna. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna GLS. Ta dodatni strošek vam GLS obračuna naknadno in ni zaveden na računu.


V kolikor je artikel na zalogi pri Baudio, bo na vaš naslov dostavljen v roku 1 do 5 dni. Po oddaji naročila vas bomo obvestili o predvidenem dnevu dostave. Na dan pošiljanja boste obveščeni o oddaji pošiljke GLS dostavni službi in naslednji dan bo paket pri vas. Dostavo paketa lahko naročite tudi na vaše delovno mesto ali katerikoli drug naslov, na katerem boste paket lahko prevzeli v predvidenem času dostave.


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Baudio je GLS, vendar si Baudio pridržuje pravico izbrati drugo dostavo službo (npr. Pošto Slovenije), če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.


  1. NAČINI PLAČILA:


  1. Plačilo po povzetju: kupec plača naročilo dostavljavcu GLS z gotovino ali s plačilno kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta), ko mu le-ta dostavi naročeno blago; v primeru plačila s kartico GLS zaračuna stroške provizije banke;
  2. Preko TRR po izdanem predračunu*: kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja; blago bo odposlano, ko bo na TRR-ju podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno;
  3. Z gotovino: ob osebnem prevzemu na našem naslovu. 


*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na TRR po izdanem predračunu.


Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.


Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (brez odkupnine in provizije, ki ju zaračuna GLS v primeru plačila po povzetju).


Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznost kupca, da prevzame in zadrži izdani račun je na voljo tudi na naslednji povezavi: »Vklopi razum, zahtevaj račun!«


  1. REKLAMACIJE IN VRAČILA:


V primeru težav ali kakršnihkoli vprašanj nas lahko pokličete na 040 353 955 ali nam pišete na info@baudio.si


V primeru kakršnihkoli reklamacij prosimo, da izpolnite obrazec na povezavi »Vračila«. Izpolnjen in oddan obrazec se šteje za obvestilo o reklamaciji in zahtevek za vračilo. Zahtevek bo poslan v obravnavo in bo obdelan v najkrajšem možnem času. O rešitvi zahtevka boste obveščeni po e-mailu in po potrebi tudi po telefonu. Pritožba na rešitev zahtevka se odda preko e-poštnega naslova info@baudio.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Blago se vrača po pošti na naš naslov. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Samo po predhodnem pisnem dogovoru nam blago na naš naslov lahko vrnete osebno – ob dogovorjenem času.


Vračilu je potrebno priložiti kopijo računa. 


Vrnjene artikle v Baudio pregledamo. Tip pomanjkljivosti (poškodovana embalaža itd.) oz. stanje vrnjenega artikla se navede v zapisniku. Vrnjeni artikli gredo lahko v nadaljnjo prodajo. V tem primeru se tip pomanjkljivosti oz. stanje artikla pisno navede tako v opisu artikla kot na računu.


Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini Baudio, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku artikla. Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik…) prikazuje barve in  barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.


Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Baudio spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V skladu s 3. odst. 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja kupce–potrošnike obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. V skladu s 4. odst. 32. člena ZIsRPS ponudnik objavlja povezavo na platformo SRPS tukaj.


  1. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE:


Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po dnevu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, sporočiti na e-naslov prodajalca: info@baudio.si. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi naslednji vzročni »obrazec za odstop od pogodbe«:


ODSTOP OD POGODBE


Kupec __________________ [ime, priimek in naslov potrošnika] obveščam spletno trgovino Baudio oz. podjetje »B audio zastopništvo in montaža avtoakustike Bine Zupan s.p.«, da odstopam od pogodbe za prodajo tega blaga: _______________ [navesti točne podatke o blagu], naročeno dne ____, številka naročila ____, prejeto dne ____.


Podpis:_______________________ Datum:____________________


Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.


V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prodajalcu prejeti artikel vrniti nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po oddaji pravočasnega obvestila o odstopu od pogodbe. Artikel se vrne po pošti na naslov prodajalca Baudio oz. podjetja »B audio zastopništvo in montaža avtoakustike Bine Zupan s.p.«. Šteje se, da potrošnik artikel pravočasno vrne, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Samo po predhodnem pisnem dogovoru se artikel lahko v danem roku na naš naslov vrne osebno – ob dogovorjenem času.


Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v originalni embalaži, brez znakov uporabe, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo.


Vračilu artiklov mora kupec obvezno priložiti kopijo računa. 


Vračilo prejetih plačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil se v vsakem primeru zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 


Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku darilni bon (morebitna razlika – vplačani znesek nad vrednostjo darilnega bona – pa se vrne na TRR potrošnika).


V primeru kompletov potrošnik ne more odstopiti od pogodbe samo za en artikel oz. posamezne artikle iz kompleta, temveč lahko v tem primeru odstopi od pogodbe samo za cel komplet in vrne vse artikle iz kompleta.


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino (znižanje vrednosti), ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.


Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.


  1. SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE:


V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Obligacijskim zakonikom je napaka stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.


Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti Baudio v zakonsko določenem roku, to je v 2 mesecih od dneva odkritja stvarne napake, in sicer:

  1. pisno po e-pošti na naslov info@baudio.si;
  2. z izpolnitvijo obrazca na povezavi »Vračila«;
  3. obvestilo o napaki lahko potrošnik sporoči tudi po telefonu na št. 040 353 955, o čemer mu prodajalec naknadno izda potrdilo po e-pošti na sporočeni naslov. 

Kupec mora prodajalcu (Baudio) omogočiti pregled izdelka, v zvezi s katerim uveljavlja stvarno napako.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja v skladu z Obligacijskim zakonikom.


  1. POLITIKA ZASEBNOSTI:


Baudio se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.


Za potrebe poslovanja Baudio zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte,
  • naslove za dostavo,
  • državo prebivališča,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • čas in datum registracije,
  • arhiv komunikacije z Baudio,
  • ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce v spletni trgovini Baudio.


Podatke, ki jih v obrazcih posredujejo registrirani uporabniki, Baudio hrani za nedoločen čas. 


Podatki neregistriranih uporabnikov (razen arhiva komunikacije z Baudio) se hranijo samo za čas do izpolnitve naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podati v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo preko poznavanja številke računa in številke naročila.


Baudio osebne podatke uporabnikov uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo z registriranimi uporabniki.


Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, na katerega dostavna služba pošlje obvestilo o paketu.


Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, Baudio ne odgovarja. 


Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Baudio uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov in plačil. Baudio v te namene uporablja _____ certifikat.


Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta Baudio. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko z vašim strinjanjem shranimo tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotke sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na našem strežniku shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku uporabnika. 


Podatki, ki jih Baudio zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Baudio.


  1. KOMUNIKACIJA Z UPORABNIKOM PREKO SREDSTEV KOMUNIKACIJE NA DALJAVO:


Baudio bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se s tem uporabnik izrecno strinja (prijava na e-novice) in v skladu z določili ZEKom-1.


Oglasna elektronska sporočila Baudio bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj Baudio bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil (rubrika »Novice« naročanje/odjava);
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Baudio izrecno spoštoval.


Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (e-novice) lahko prekličete tako, da sledite povezavi »Novice«. Ponovna prijava je mogoča na isti povezavi.


Prejemanje komercialnih in informativnih elektronskih sporočil (e-novice) lahko prekličete tudi preko e-pošte na info@baudio.si, kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA.


  1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI:


Baudio se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, dobavljivost, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Baudio ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo Baudio kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


Baudio ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Baudio nima na zalogi v lastnem skladišču.


Baudio ne odgovarja za vsebino informacij o artiklih, ki jih kupec pridobi drugje kot na spletni strani Baudio, ter se omejuje od vsakršne odgovornosti, ki izvira iz informacij o artiklih, ki jih kupec pridobi drugje kot na spletni strani Baudio.


Če se ugotovi očitna napaka oz. bistvena zmota (46. člen OZ), ima Baudio možnost odstopa od pogodbe. Kot očitna napaka oz. bistvena zmota se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Baudio v primeru vednosti ne bi potrdil oz. sklenil pogodbe s takšno vsebino. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


  1. DARILNI BONI


Darilni bon je izkazni papir, ki ga Baudio proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec darilnega bona prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), Baudio pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni trgovini Baudio. Po dogovoru se lahko darilni bon pošlje tudi v tiskani obliki. 


Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila splošnih pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati preko TRR po izdanem predračunu, v primeru osebnega prevzema darilnega bona v tiskani obliki pa tudi z gotovino. Veljavnost darilnega bona je 3 leta od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.


Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja vrednosti darilnega bona.


Naročilo darilnega bona je mogoče samo po e-pošti na naslov info@baudio.si. V e-mailu mora kupec darilnega bona navesti komu je darilni bon namenjen in želeno vrednost darilnega bona. Kupec nato po e-pošti prejme predračun oz. podatke za plačilo darilnega bona. Po prejetem plačilu Baudio kupcu pošlje darilni bon.


Uporaba darilnega bona: Imetnik darilnega bona, ki želi bon unovčiti, izbere želeno blago. Izbiro sporoči na naslov info@baudio.si in navede, da želi plačati z darilnim bonom (navede št. bona in znesek).


  1. AKCIJE:


Vse artikle, ki so v akciji, najhitreje najdete s klikom na povezavo »Akcije« na dnu spletne strani v srednjem stolpcu (pod naslovom »Dodatki«).


Znižanje artiklov, označenih z »Akcija«, velja do trenutka spremembe cen, ki so trenutno objavljene v spletni trgovini Baudio.


  1. MONTAŽA AVTOAKUSTIKE:


Nudimo vam tudi strokovno vgradnjo vse avto-akustike in izdelavo panel. Slike naših montaž si lahko ogledate na našem Facebook profilu in pod rubriko »Montaže« na dnu spletne strani v srednjem stolpcu (pod naslovom »Dodatki«). Za več informacij nas pokličite na 040 353 955 ali nam pišite na info@baudio.si.




Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!